04 august 2013

Photoshoot in the Forest


Godaften søde piger! Her igår var jeg ude på photoshoot og tage billeder af min tante Helle, da hu længe har ønsket sig nogle fine billeder. Så jeg kom tidlig hjem til hende og lagde make-up og satte hår på hende og så kørte vi ellers ud i det blå og tog billeder. Vi tog til Dyreborg, hvor der er den dejligste skov. Der fik jeg taget nogle rigtig gode billeder af hende og lige lidt af mig. Vi kørte også forbi en korn mark og en majs mark hvor jeg tog lidt billeder af hende. Her kan I se nogle af dem - tryk på billeder for at se dem større!


- Hvad synes I om billederne?


6 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle smukke, sommerlige billeder! Og jeg er helt vild med din kjole :-) Du er bare så fin! <3
    Hyggeligt at du ku' tage en masse gode billeder af din tante også! :D

    - Knus til dig!
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde!! :) Ja det var en hyggelig dag! <3

      Slet
  2. Smukke, sommerlige billeder. :)

    SvarSlet
  3. Så smukke billeder <3 Hvor ser du godt ud :-)

    SvarSlet