19 august 2013

Giveaway #1


Hej søde piger! Så blev det endelig tid til en ny Giveaway her på bloggen. Denne gang er der en heldig læser, som kan vinde dette fine emalje skilt med citaten 'coffee, chocolate, men - the richer the better'. So true! Og reglerne for at deltage er meget simple:

- Du skal være fast læser af min blog, dvs. du skal følge den via Bloglovin(her) og Facebook(her).
Og jeg modtager en mail hver gang nye begynder at følge mig, så jeg kan se om alle der deltager
nu også følger reglerne. Så dem der ikke følger reglerne bliver udelukket fra min Giveaway.

- Og så skal du skrive en kommentar til dette indæg, hvor du skriver din e-mail.
Dette er meget vigtig, da jeg skal kunne få fat på vinderen!

Min Giveaway slutter søndag d. 01/09/13. Jeg ønsker jer alle sammen held og lykke!

16 kommentarer:

  1. Jeg følger dig begge steder. :)


    Kamilla N.

    kamillawn91@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg følger begge steder!
    Er vild med skilte og vil passe godt ind herhjemme!

    Simone M.

    esmj91@gmail.com

    SvarSlet
  3. Hvor er det et fint skilt(:
    Jeg følger dig også begge steder.

    Heidi N.
    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  4. det er så cool det skilt:-) krydser fingre!!!

    mvh jenny c.
    jennyclausen0809@gmail.com

    jeg følger begge steder:-)

    SvarSlet
  5. Følger begge steder nu, og alt er krydset. Super fed giveaway!

    // Kys
    http://erica-schou.blogspot.dk/

    smukkeza@gmail.com

    SvarSlet
  6. Lækker give. Away. Jeg er med

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  7. Følger dig begge steder nu og krydser fingre :)

    Vh. Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Lækker give away :) Jeg er klart med :)

    Følger dig begge steder :) Så krydser fingre for jeg vinder :-)

    mvh diana

    peterplysbamse@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Følger begge steder - og er helt klart med;)

    trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  10. Følger dig begge steder :)

    92camilla@gmail.com

    SvarSlet
  11. Seline - Deltager :-)
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  12. jeg krydser helt sikkert fingre <3

    simonemalou@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Hvor fint. Det ville passe godt ind i mit nye køkken :-)

    Isabellafoshammer@gmail.com

    SvarSlet
  14. Super fin konkurrence! Elsker sådanne skilte!

    Malene Matzen
    multi_1995@hotmail.com
    www.malenematzen.dk

    SvarSlet
  15. Fint skilt :-)

    bloggen@live.dk

    SvarSlet
  16. Åååååååh! Fantastisk giveaway. :) Held og lykke til alle. :)

    Mail: Kamilla.Nielsen@hotmail.com

    SvarSlet