02 august 2013

New Sunglasses


Hej bloggen! Ville lige kigge forbi med en lille opdatering, samt vise jer billeder af mine nye solbriller. De er fra H&M og har kostet 69 kr. Jeg synes de er så fede og I ved jo, at jeg har en ting med leopard. Og så jeg helt vild med guld detaljen der er på siderne. - Hvad synes I om dem?

I dag fik jeg tidlig fri og tog ud og købte årsdags gave til Brian. Og imorgen skal jeg på photoshoot med min tante Helle, så i kan godt begynde at glæde jer til at se billeder! Og om aftenen skal jeg til Kias fødselsdag. Skal dog ikke være fuld, da jeg skal op og på arbejde søndag.

Hvad skal I lave her i weekenden?


1 kommentar:

  1. De ser super fine ud! Dem forstår jeg godt du er glad for! :D

    Det lyder som om, du har en skøn weekend i vente søde :D Jeg har nærmest ingen planer, ud over noget familietamtam imorgen, hihi.

    - Knus til dig <3
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet