18 august 2013

3 Years Anniversary

Hej søde piger! Da mig og Brian har 3 årsdag, samt 2 års forlovelse dag her den 20. august har jeg fået en gave af ham. Og den tænkte jeg, at jeg lige ville vise jer! Det er en ny computer og jeg er simpelthen så glad for den! Han er bare så dejlig, at han har givet mig en ny computer da jeg har ønsket mig en rigtig længe. Jeg bruger jo rigtig meget min computer, både på grund af bloggen og til billede redigering og alt mulig andet. Og den gamle var så slidt og langsom og den nye her, bare så hurtig og fin! Vi giver normalt ikke hinanden så dyre gaver uden en speciel anledning og da vi havde 1 års dag, overraskede jeg ham jo med hotel ophold og sidste år gjorde vi ikke det helt store ud af det. Så men jeg har også givet ham hans gave, den er dog ikke så stor. Han fik et xboxspil han ønskede sig og en fed t-shirt han ønskede sig. Det kommer jo heller ikke an på prisen, men at gaven kommer lige fra hjertet. Og næste weekend giver jeg middag på Bones. Så det glæder jeg mig også til!




4 kommentarer:

  1. Sikke en fin gave du har fået(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hold da op, det var noget af en års gave at få! :-D
    Super dejligt du har fået ny computer - får vi så flere indlæg? ;-)
    Men skal lige siges at jeg elsker din blog og du gør et fantastisk
    stykke arbejde! Jeg har fulgt dig længe og synes du bliver bedre
    og bedre! Så keep up the good work Rikke! :-)

    Kram fra Monika

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for dine søde ord!
      De varmer SÅ meget! <3

      Slet