25 august 2013

Lige en lille update..


Hej søde piger. Så blev det søndag og der bliver slappet af her hjemme. Var dog tidligere i dag henne og træne med min søster og det var lækkert! Og nu sidder jeg ved min computer og får blogget. Har haft en lang uge på job, så det har været dejligt at kunne sove længe idag. Igår var jeg og Brian ude og spise i anledningen af vores 3 års dag, her i tirsdags. Vi var på Bones og det smagte bare rigtig godt! Efter vi havde spist gik vi hen il et lille ishus hvor vi fik en rigtig god italiensk is, mums!

I den kommende uge skal jeg arbejde og har lørdags fri hvor jeg skal ud og spise brunch med min søde kollega Louise - det glæder jeg mig rigtig meget til! Vi skal nemlig på Eydes inde i Odense hvor de har brunch buffet og de har et kæmpe udvalg og så smager det fantastisk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar