26 august 2013

Efteråret er lige om hjørnet...

...og jeg kan slet ikke vente! Godaften søde piger! Var enlig ikke meningen at jeg havde tænkt mig at blogge her iaften, men nu blev det alligevel til et indlæg, efter jeg faldt over disse skønne billeder på WeHeartIt. Min yndlings årstid er lige rundt om hjørnet og jeg kan slet ikke vente. Jeg glæder mig til, at jeg skal til at klæde mig varmere på. Hoppe i tykke trøjer, tørklæder og støvler. Jeg glæder mig til at gå ture uden for i de smukkeste og farverigeste omgivelser og få taget en masse billeder(+photoshhot). Ikke at jeg ser frem til regnen som der nok vil komme, men jeg ser frem til at kunne sidder foran vinduet og kigge ud på regnen, imens jeg sidder under tæppet på sofaen med en kop varm kakao og en god tøsefilm i fjernsynet. Jeg ser også frem til, at få læst flere bøger! Er i den grad kommet i læsehumør igen og ved, at det er hvad jeg skal meget af efteråret til at gå med. Men ååhh hvor jeg glæder mig, til at komme uden for og dufte til efteråret og se de flotte orange blade.

Elsker I også efteråret?


5 kommentarer:

  1. Åh efterår. Det er bare sådan en rolig og smuk årstid.

    SvarSlet
  2. Sikke nogle skønne billeder! Selv er jeg ikke selv helt klar til at give slip på sommeren og sommertøjet endnu, men efteråret er nu også en super hyggelig årstid - Bare øv hvis man skal ud i al den regn, hihi.

    Knus <3
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Selvom jeg har svært ved at overskue, at efteråret er lige om hjørnet, blev jeg egentlig helt lykkelig af de her små billeder! Og tanken om tæpper, kakao og bøger!

    SvarSlet
  4. Hyggelige billeder! Jeg er heller ikke klar til at slippe sommeren endnu, dog har der været meget lidt sommer her på færøerne, as always :/ så her er sommeren alt for kort men det bliver da hyggeligt til efteråret :-)

    Kig endelig forbi!
    Etglimtafminverden.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Kan sagtens følge jer! Jeg ville også gerne have mere sol
    og varme men jeg glæder mig rigtig meget til efteråret! :)

    SvarSlet