17 august 2013

Blomster Festival


Godaften søde piger! I dag har jeg haft en rigtig hyggelig dag i Odense sammen med min storesøster, mor og moster. I anledningen af Mor's Dag for et stykke tid siden, forærede mig og min søster hende en frokost og den fik vi endelig givet hende idag. Så vi tog alle fire på en rigtig hyggelig Café ved navn Olivia. De laver SÅ lækkert mad! Jeg fik deres burer med pomfritter - mums! Efter vi havde spist gik vi igennem Odense gågade og op til Blomster Festivallen som har kørt hele ugen. Og der var jo blomster over alt i alle regnbuens farver og jeg blev jo nød til, at tage nogle billeder, for det var jo et smukt syn! Min mor og moster ville også rigtig ind i en kirke og kigge men det gad mig og min søster ikke, så vi blev udenfor. Og sikke et held vi gjorde det, for så mødte vi da lige Jim Lyngvild og fik lov til, at få taget billeder med ham. Han er nu en herlig mand! Og dt er sjovt, for vi ser jo ham faktisk tit da han jo bor lige lidt uden for Faaborg. Sidste år holdt han Sankt Hans tale ved Faaborg Havn og det gjorde han sgu godt!

Men ja det var min dag! Fik også lige indviet min nye efterårs jakke - som selvfølgelig er med leopard print(min svaghed).. Og nu er jeg hjemme og sidder og hygger med Brian. Tænk, at om 3 dage har ham og jeg været sammen i 3 år. Og vi elsker stadig hinanden så højt! Vi har allerede givet hinanden gaver og min får I at se imorgen på bloggen! Jeg er lidt bag ud med den blogning, så regner med at få blogget en masse her iaften og imorgen. Imorgen kommer der også et blogger interview op på bloggen, så det kan I glæde jer til! Og ellers håber jeg, at I har en rigtig fantastisk weekend mine søde læsere!

- Hvad laver I forøvrigt på denne dejlige lørdag?


2 kommentarer:

  1. Jeg er slet ikke misundelig på, at du har mødt Jim Lyngvild(: ( Siges der med ironi i stemmen.)

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, så må du en dag komme og besøge mig og
      så kan vi køre ud og se hvor han bor hehe :P

      Slet