25 august 2013

Blog Interview #2



Blog:
www.simonie.dk

Fortæl om dig selv:
Jeg hedder Simone, er 18 år gammel og har blogget på simonie.dk i lige under halvandet år (: Til dagligt går jeg i 3.G på HHX, hvilket vil sige jeg kun har små 10 måneder tilbage inden huen sidder på hovedet, og det glæder jeg mig helt utroligt meget til..

Hvornår/hvordan/hvorfor startede du med at blogge?
Jeg har altid været helt fortabt i mode universet, så da blogging kom frem var jeg naturligvis én af dem der sad klistret til skærmen og læste igennem utallige dagens outfit, og new ins-indlæg. Jeg blev helt forelsket i Michelle fra stonemuse.dk's stil, tilbage da hendes blog hed noget med wildtigerlily, og en dag hun smed et hammer inspirende outfit op, tænkte jeg, at det ville jeg også og så startede eventyret ellers op Siden da har jeg udviklet og ændret min stil en million gange og prøvet en helt masse forskellige slags indlæg, indtil for et par måneder siden, hvor jeg fandt ud af hvilken stil og hvilke indlæg jeg følte mig bedst tilpas i.

Hvad blogger du om?
Mode som det helt primære, i form af dagens outfit, ønskeliste-collager, nye køb og inspirationsbilleder, men jeg laver også anmeldelser af skønhedsprodukter, tipper om rabatkoder, laver sunde opskrifter, og en gang imellem hænder det jeg skriver om sund livstil og min egen kamp om det perfekte jeg.

Hvad/hvem får du din inspiration fra?
Min inspiration kommer helt sikkert, så kliché som der er, fra mine ynglingsbloggere og
Olsen-tvillingerne.. og Olivia Palermo.. Rachel Mcadams også faktisk..



Dine 3 favoritter fra dit klædeskab?
Mine 3 favorit items er først og fremmest min nye overgangsjakke fra Freequent, jeg var så heldig at få gennem bloggen.. den er simpelthen så fin og feminin.. Den anden er mine boots med spidste snuder jeg fandt til en halvtredser i Bik Bok under sommerudsalget og til sidst mit fine handpiece fra Asos, jeg snart har slidt helt ned.

Hvilke butikker er dine favoritter at shoppe i?
Asos fordi deres priser er super overkommelige, og så har de en kæmpe udvalg, med de fineste items og gratis fragt! Ellers elsker jeg Zara, men eftersom den eneste fysiske butik er i København er det kun meget lidt jeg får shoppet der.. Og H&M.. selvfølgelig H&M!

Hvis du selv kunne vælge, hvem inden for modeverdenen ville du så gerne møde?
Det må nok være Olsen-tvillingerne, fordi altid er helt vildt stylish
eller Olivia Palermo, fordi hun har sådan en fin og feminin stil.


Hvilke blogs følger du?
Min ynglings blogger helt sikkert Cathinhecity.com, fordi hun har en helt vild feminin stil, og så virker hun helt vildt sød og nede på jorden.. Ellers variere det en helt del, men jeg kigger altid forbi dem der kommentere på min blog.

Hvad er dine fremtidsdrømme - både for dig og din blog? 
Indenfor det næste år drømmer jeg.. eller jeg ved egentlig at jeg bor i Århus med min søde kæreste og lige er blevet optaget på International kommunikation med fremmedssprog spansk og engelsk på Århus Universitet, så fremtidsdrømmen er selvfølglig at få min kandidat fra Universitetet og få et job jeg elsker overalt i verden.. Jeg fortsætter med at blogge og drømmen her er at den vokser sig større, og giver en masse fine muligheder for mig.


- Jeg siger mange gange tak til Simone for at lade mig interviewe hende!

1 kommentar:

  1. Super interview! Hun har også bare sådan en lækker blog, med de fineste billeder, og så virker hun så sød altid :-)

    - Knus <3
    http://www.allthingsglitters.blogspot.dk

    SvarSlet