18 august 2013

Fifty Shades

Godaften søde piger! Dette er sidste indlæg for iaften! Jeg havde jo lånt den første bog i serien Fifty Shades of Grey af min storesøster, men har ikke lige haft lysten til at læse her på det sidste. Og min søster blev ved med hive i mig, da hendes veninde skulle låne den efter mig. Så men nu har jeg afleveret bogen tilbage til hende og købt min egen! Og nu er lysten endelig vent tilbage, så den vil jeg hygge mig med nu.

Imorgen har jeg fri og skal lave en masse. Skal tidlig op da viceværten kommer kl. 9, da vi skal gennemgå nogle ting. Og så skal jeg over og træne, hygge lidt her hjemme og se det nye afsnit af True Blood og om aftenen skal jeg og min søster op til vores mor og hygge. Dagen i dag har stået på tøjvaskning, oprydning, rengøring og blogging - og nu læsning. Dejlig søndag!


3 kommentarer:

  1. Jeg har læst bøgerne og du skal glæde dig til de
    to andre - det bliver kun bedre og bedre! ;-D

    Mange hilsner Johanna

    SvarSlet
  2. Jeg er i gang med 2'eren, og jeg kan slet ikke få nok! Glæd dig, smukke ;-)

    Forresten - kan du huske mig??? Jeg er begyndt at blogge igen. Hehe :-)

    malenemygind.blogspot.dk

    SvarSlet