18 august 2013

Cardigan by Noisy May


Hej igen søde piger! Tænkte at jeg også lige ville vise jer min nye cardigan! Jeg købte dne her i fredags, da jeg og min veninde Kia var i Vero Moda og kigge efter gave til hendes søster. Da jeg førse gang så den på en gine inde i butikken tænkte jeg bare WAUW! Men så tænkte jeg ikke mere over det, da jeg vidste jeg ikke have penge til det. Og så kig vi og kiggede efter gave. Men jeg kunne bare ikke lade være med at tænke på den og så prøvede jeg den.. Skulle jeg aldrig have gjort, men jeg er alligevel glad for at jeg gjorde, for den sad jo perfekt på mig! Den har en perfekt længde, er så lækker i kvaliteten, den fed med de læder ærmer, som er en rigtig fin detalje. - Og så er det jo leopard print. som jeg har en ting med. Så jeps jeg endte med at købe den! 500 kr er heller ikke galt, kunne have været værre. Men jeg elsker den og den kommer til, at hænge på mig her til efteråret!

5 kommentarer:

  1. Mikaela Jørgensen18. august 2013 kl. 10.28

    Den er bare viiildt fed din jakke! :-D
    Jeg tror nok lige t jeg skal i VM og
    kigge! Jeg er vild med leopard detaljen! ;-)

    SvarSlet
  2. Åh hvor er den dog fin :)

    SvarSlet
  3. Wauw, hvor er den bare smuk! Den ville jeg elske at eje :D

    - Knus <3
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet