22 juli 2013

Sommer Ferie

Godaften søde piger! Lige et sent blogindlæg fra mig af. Men tænkte at I lige skulle have af vide, hvad jeg render rundt og laver siden jeg ikke får blogget. I fredags kl. 15 fik jeg ferie - sommerferie, jubii!!!! Det er godt nok kun en uge men det er bedre end ingen ting. Så det bliver virkelig også nydt! Fredag holdte min mor fødselsdag og både lørdag og søndag har jeg været på stranden med familie og venner og først været sent hjemme. Har virkelig været skønt. I dag har jeg dog holdt en pause fra solen og bare været inde og hygget sammen med Brian og set en masse serier. Vi er lige blevet færdige med sæson 8 af Supernatural og kan slet ikke vente sæson 9 kommer. Det har virkelig også været ulideligt at være udenfor i den varme idag og så har der ingen vind været. Men imorgen har jeg planer om, at skal sidde udenfor foran vores stue vindue og ligge og sole mig på græsset og læse Fifty Shades - har lånt den første bog af min søster og kun lige gået i gang og er spændt på at læse videre! - Nogen af jer der har ferie nu?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar