14 juli 2013

Min Søndag

Godaften søde piger! Åh hvor jeg enlig ikke gider på arbejde imorgen. Mest fordi jeg skal have mit lort og så ved jeg bare, at dagen bliver lang og fyldt med mavekramper. Men har heldigvis fri kl. 16 og så kommer min mor ind og henter mig, da hun skal have byttet den fødselsdags gave jeg gav hende. Og så skal vi hjem til hende og hygge bare os to. Det er længe siden vi har gjort det, så bliver super hyggeligt!

Hele dagen i dag har vi hygget her hjemme mig og Brian. Jeg har vasket tøj, tog mig et dejligt langt varmt bad, lagde ansigts maske, lagde neglelak på hænder og fødder og rigtig hygget mig. Nu har vi lige spist og så skal vi ellers bare sidde foran flimmer kassen resten af aftenen.

- Hvad laver I på jeres søndag i dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar