28 juli 2013

Photoshoot Day

Undskyld det sene indlæg søde piger, men så har I noget at læse når I vågner. I dag har jeg været på besøg hos min veninde Anita i Odense, som I måske har læst lidt om på facebook. Jeg skulle ordne hendes øjenbryn og farve hendes hår. Og pludselig kom vi på den idé, at lave et photoshoot af hende. Hun har nemlig endelig kommet af med resten af babyvægten fra hendes graviditet og ville rigtig gerne have taget nogle billeder. Så jeg fil lige dullet hende fuldstændig op og fik taget nogle flotte billeder! De to jeg har lagt ind af hende, er mine favoritterne. På det første ligner det, at hun er trædt ud af filmen Borte med Blæsten og det andet  billede er bare så sødt af hende. - Hvad synes I om dem?

Vi fik da også lige taget to af mig, bare så jeg ikke blev snydt hehe.. Håber I har haft en fantastisk weekend!

2 kommentarer:

  1. Fine billeder. :)

    // white-obsession.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Super fine billeder af jer smukke. Synes du burde bo på Sjælland så vi ku' lave en masse photoshoots ;-)

    - Knus <3
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet