14 juli 2013

Min Nye Baby


Hej igen søde piger! Tænkte lige at jeg ville vise jer min nye baby - min nye mobil, som er en Samsung Galaxy S4 m/ 16 GB.

Her er den top specifikationer:
  • 13 megapixel højopløsnings kamera
  • Autofokus for skarpere fotos
  • LED flash
  • 2 megapixel frontkamera
  • Modtag e-mails ind direkte på telefonen
  • Kom nemt på internettet med Samsung Galaxy S4
Da jeg skulle vælge mig min nye mobil, gik jeg meget op i at den havde et godt kamera, da jeg ikke lige altid har mit kamera på mig og I ved jo jeg elsker at tage billeder(ikke mindst til bloggen). Så men et godt kamera det var det jeg lagde mest vægt på. Og så skulle den have runde hjørner og ikke være alt for fikantet. Og ja efter at jeg læste om hvad den kunne, læste om den på Cecilie Stenfeldt's blog, har læst at den skulle være Iphone største konkurrent og at der er flere der hellere vil bytte deres Iphone ud med denne - ja så blev jeg altså fristet. Og jeg er SÅ glad for mig valgt! Og så er den meget lettere end en Iphone og man kan også få mange fede covers til en Samsung Galaxy S4 og andet tilbehør. Her på billedet under kan I se hvad jeg har overvet at købe til den næste måned, når jeg får løn. Men jeg kan varmt anbefale denne mobil til evt. bloggere som elsker at tage billeder.

1 kommentar:

  1. Kunne være, jeg skulle overveje den, når jeg næste gang skal have ny mobil.
    Jeg bryder mig ikke rigtig om Iphones. Men en god ting ved Iphones er, man kan købe covers til den. og det at man også kan det til denne her, er et plus, så den vil jeg helt sikkert tage med i mine overvejelser, og det at du skriver, den er letter end en Iphone, kan jeg rigtig godt lide(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet